Ads 468x60px

poniedziałek, 6 lipca 2015

Nowy początek stary bałagan

 Tak wiec ewolucja i zmiany. Mój poprzedni blog dość zaśmiecony i zaniedbany. Brak spójności tematycznej.
 Postanowiłem więc stworzyć nowego bloga, swojego, nie ograniczając się do udostępniania swoich utworów. Przecież każdy utwór powstawał na jakimś etapie mojego życia zdeterminowany moim nastrojem a wiec tez aktualna sytuacją w moim życiu. Chciałbym na tej świeżej stronie spisywać wszystko co związane jest z moją twórczością i nie tylko.
 Poprzez kryzysy twórcze, zastoje poprzedni blog tez miał zastój nie wiedziałem co pisać, a jak już miałem jakiś utwór wpis kończył się na "sprawdzajcie". Bezsensu. Chciałbym żeby blog żył własnym życiem.
 Cały czas poszukując swojej drogi w muzyce doszedłem do wniosku ze nie ma jednej określonej dla mnie... Chciałbym zwiedzać rożne obszary odkrywając tym samym siebie, poznając nieznane mi dotąd zakamarki wyobraźni. Dlatego chce wyjsc poza rapowe ramy szablonowych bitów. Wiem ze taka forma jest ryzykowna dla mnie jako kogos kto chcialby byc zauwazony chocby w tym niszowym srodowisku. Ale sram na to ;) i z góry przepraszam za wulgarne slownictwo które będzie pojawiac sie w postach. Wpisy będa zapewne publikowane pod wplywem emocji. Tych dobrych i tych zlych.
Ostatnio duzo się wydarzylo w moim zyciu i samo tworzenie muzyki jest zawieszone do poki nie poukladam sobie pewnych zyciowych kwestii... Jednak mimo braku nowych utworów, doswiadczylem wiele przydatnych epizodów przekladajacych sie na punkt widzenia tego co robie i tego co chce robic.
Mam nadzieje ze niedlugo bede mogl sie pochwalic czyms nowym bo przymierzam sie do duzego projektu.
Czeka mnie wiele eksperymentów ktore dostarcza mi wiele satysfakcji i doswiadczenia.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates