Ads 468x60px

sobota, 28 maja 2016

Muzyczny weekend


Cześć wszystkim. 


Tak się pięknie złożyło, że od czwartku wolne, więc 4 dni wolnego. Co teraz? No jak to zwykle przy takich okazjach bywa odpalam frutka i rzeźbię. Nie tym razem, ponieważ przyjaciółka poprosiła mnie o pomoc przy nagraniu kawałka. No to niewiele myśląc, laptop w torbę, najpotrzebniejsze rzeczy do plecaka i jazda. Od godziny 10 zaczęliśmy nagrywać pierwsze ślady. Ja przy sterach Monia przy mikrofonie i tak do 21:30 z przerwa na zakupy i obiad. Mimo, że nie wyszło idealnie, że są niedociągnięcia. Dziękuje za mega miło spędzony czas. Takie dni są piękne. Rzeźbisz coś przez jakiś okres czasu, wkurwiasz się, dbasz o szlif, dopracowujesz każdy szczegół by na koniec zebrać plony owocnej pracy. Oby było więcej takich dni, oby nasze działania były jeszcze bardziej efektywne.

Tu można odsłuchać


Wracając do tematów bloga...
Ostatnio straszna faza na cyberpunk, klimaty sci-fiction, futuryzm i tego typu klimaty. Szukając inspiracji na pierwszej stronie ukazał mi się bit niejakiego KLAXY. Klimat i prostota urozmaicona jedynie  jakąś automatyzacją może dać pole do popisu niejednemu mc.








Ambient. Dla mnie gatunek podkładów i bodziec do wywoływania w wyobraźni zdarzeń i miejsc. Do tego cyberpunkowy klimat. Tylko pomyślmy co można z tym zrobić?



Moje prace nad tworami tego typu trwają jednak zadanie jest takie, żeby wszystkie brzmienia wykręcać od podstaw, więc jeszcze trochę czasu zejdzie zanim coś wypuszczę. Na dzisiaj to wszystko. 

Życzę miłego weekendu.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates