Ads 468x60px

piątek, 22 lipca 2016

Impuls. Zapowiedź płyty instrumentalnej

Witam wszystkich. Ostatnio zrobiłem lekkie wprowadzenie do klimatu sci-fi, ponieważ wpadłem na pomysł stworzenia własnego albumu z instrumentalami. Mam nadzieję, że ten projekt pochłonie mnie do reszty i dziś chciałbym się z wami podzielić pierwszymi efektami pracy. W jej wyniku chciałem połączyć bluesowe motywy z dubstepowymi dropami, napędzanymi połamaną stopą perkusji. Elektroniczne dodatki, miały wprowadzić psychodeliczny klimat i wprawić słuchacza w stan lekkiego transu i melancholii. Cały utwór sklejony jest długimi padami w tle. Serdecznie zapraszam:

                                   

Myślę, że ten utwór to jest krok naprzód, choć wiadomo, że zawsze mogło być lepiej. Z końcowego efektu jestem zadowolony. Przede mną jeszcze wiele pracy, zanim cały projekt będzie gotowy. Jednak uważam, że to dobry początek. Zapraszam do dzielenia się swoją opinią w komentarzach. Każda jest dla mnie wartościowa.
Pozdrawiam.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates