Ads 468x60px

niedziela, 19 lipca 2015

Weekend, Synowie Anarchii i muzyczne zachcianki.

 Dziś niedziela. Jak co tydzień umysłowa stagnacja. Czas na odpoczynek psychiczny.
Jednak musiałem się zebrać do napisania tego posta. Myślę ,że zbyt długo zwlekałem czekając na "ten odpowiedni moment". Chciałem do czegoś nawiązać, stworzyć tematyczny post, może zrobić recenzję któregoś z filmów oglądanego przeze mnie w tym tygodniu.... Tak uwielbiam oglądanie filmów po nocach. Czy to serialowe amerykańskie tasiemce, czy pełnometrażowe kino. Tak więc w przerwach miedzy odcinkami serialu "Synowie Anarchii", oglądam pełnometrażowe obrazy może kiedyś coś o tym napisze.

Postanowiłem wrócić do gry na gitarze. Tym razem planuje zakup gitary elektrycznej. To oznacza żywy instrument w moich produkcjach ^^. Już nie mogę się doczekać.

Od dłuższego czasu wkręcam sie coraz bardziej w blues. Doszedłęm ostatnio do wniosku, że ten gatunek muzyczny zawsze mi jakoś w duszy grał. Zauważylem, że bardzo lubiłem bity z bluesowymi samplami.
Jazz, soul i blues... To są chyba moje gatunki. Coraz bardziej zaczynam poznawać ten świat przeglądając z zaciekawieniem małego chłopca utwory różnych wykonawców. Może też lubicie tego typu styl i coś podrzucicicie w komentarza? Byłbym wdzieczny.
 To tyle w kwestii aktualności. Na dzisiaj Joe Bonamassa i przecudowna wokalistka i pianistka Beth Hart.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates