Ads 468x60px

czwartek, 20 sierpnia 2015

Tyle emocji tak bardzo ;v

 Ej tak na szybko, bo się zajarałem. Właśnie siedzę przed kompem i spamuje sobie linkami do postów i słucham muzyczki wiecie co? Miałem zamiar pisać kolejnego posta na weekend ale  znowu Joe Bonamassa  wprawił mnie w bluesowy nastrój. Mowie o  Fragment koncertu w Londynie Tour de force w 2013r.
  Nie wiem dokładnie czy Tour de force to nazwa jego koncertu czy rodzaj jakiegoś festiwalu wy googluje, doczytam i powiem, a możne wy wiecie? Ale wracając do tematu...
 Przepraszam ze to powiem ale JA PIERDOLE! Przecież to jest mistrzostwo świata jak chuj. Co oni tu odjebali! Przecież to jest apogeum muzycznego orgazmu jak to musiało brzmieć na żywo. Dałbym się pociąć za obecność na takiej imprezie. Słowami nie mogę tego wyrazić co się dzieje.
Z reszta sami posłuchajcie, nic więcej nie mowie....

P.S
Jak będzie dożo obserwacji zacznę udostępniać swoje produkcje. Dajcie mi szanse się pochwalić.

9 komentarzy:

  1. Nie znam go ale posłucham :D

    olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajebiste blog! Świetne posty!


    Oto jak zmieniłam się przez trzy ostatnie lata. Zobacz jakie są tego efekty. Brakuje ci motywacji? Zajrzyj do mnie!
    http://bejbuss.blogspot.com/2015/08/moja-metamorfoza.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ale z chęcią przesłucham :)
    Mój Blog

    Mogę prosić o kliknięcia? Pozdrawiam!
    KLIK1

    \KLIK2

    OdpowiedzUsuń
  4. niezłe ;)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Blues jest piękny. Co do ostatnich zdań uważam, że możesz się pochwalić swoimi dziełami i bez wielkiej liczby obserwatorów. Robisz to po części dla siebie, i to tej większej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje ale jak juz mam udostepniac to dla kogos wiesz o co chodzi ;p Wiesz pewnie jaka to daje motywacje. Tak mi sie wydaje
      Pozdrawiam.

      Usuń

 
Blogger Templates